livetefterjobbet.blogg.se

Här vill jag skriva ned mina tankar och idéer om livet efter jobbet. Jag bloggar om min fritid och även om mina funderingar inför kommande pension.

Soffan på plats

Publicerad 2014-11-30 12:48:00 i Inredning,

Nu är det inte mycket kvar att göra på övervåningen.
 
Julen närmar sig och vi har massor av sittplatser och två bäddsoffor till våra gäster. Jag längtar efter att få ta in en gran och klä den med massor av glitter och kulor.
Jag är jättenöjd med bäddsoffan som är nyinköpt.
 
Igår var vi på Rusta och köpte tre kuddar och en rund matta att ha under bordet. Bordet har vi hämtat hem från stugan. Det är ett gammalt furubord som jag har målat och lagt glasmosaik på. Tyget från de juliga kuddarna kommer från en gammal gardin som jag har fått av svärmor för massor av år sedan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela