livetefterjobbet.blogg.se

Här vill jag skriva ned mina tankar och idéer om livet efter jobbet. Jag bloggar om min fritid och även om mina funderingar inför kommande pension.

Förändringar...

Publicerad 2014-10-21 15:35:43 i Allmänt,

Nu börjar flyttkaoset på jobbet närma sig sin kulmen (hoppas jag).
Kom till jobbet imorse och då stod flyttgubbarna där. Allt ska ut! Hela våningsplanet ska utrymmas och hela huset där jag har min arbetsplats ska rustas. Får en tillfällig arbetsplats i några månader och sen får vi se var jag hamnar.
 
Åkte alltså hem igen för att fortsätta jobba hemifrån idag eftersom jag inte har någon arbetsplats just nu.
 
Har också hunnit med att kontakta en plattsättarfirma. Nu ska det bli kakla av. Vi ska inreda toalett på övervåningen. Men hantverkare är en yrkesgrupp som är svåra att få hem. Så det blir tidigast efter nyår.
Vedförvaringen/skyddet för trappen är klar nu.
 
Jag har även hunnit med att ringa vår bank och fixat ränterabatt. Bra gjort av mig:-)
 
Känner mig ändå ganska nöjd med den här dagen hittills.

Kommentarer

Postat av: Gubben

Publicerad 2014-10-21 16:21:12

Ser fint ut med spisen och ved förvaringen. Intressant blogg har du då du liksom mig vill förbereda inför tiden då man bestämmer över sin😇 sin tid själv.

Postat av: Oslofru

Publicerad 2014-10-21 19:17:20

Shit vad snygg den braskaminen var! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela