livetefterjobbet.blogg.se

Här vill jag skriva ned mina tankar och idéer om livet efter jobbet. Jag bloggar om min fritid och även om mina funderingar inför kommande pension.

Höstrusk i Ockelbo

Publicerad 2014-10-26 14:20:34 i Allmänt,

Det är söndag eftermiddag och jag sitter hemma och är sjuk….

Tycker synd om mig själv som inte fick åka med maken i fredags och hälsa på yngsta dottern i helgen.
Men mår lite bättre idag efter att ha medicinerat med nässpray, hostmedicin, ingefära, gurkmeja och massor av C-vitaminer.

Vädret är inget vidare den här helgen. Marken är alldeles blöt efter allt regnande.

Men, positiv som jag alltid försöker vara, så har jag kommit på en fördel med  regnet.
Nu kan jag sitta tillbakalutad i soffan och se vattnet. Jag behöver inte sträcka på mig alls:-))

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela