livetefterjobbet.blogg.se

Här vill jag skriva ned mina tankar och idéer om livet efter jobbet. Jag bloggar om min fritid och även om mina funderingar inför kommande pension.

Höststämning

Publicerad 2014-10-10 14:50:15 i Allmänt,

Förra helgen var det en dålig söndag. Mådde inte alls bra. Inget att ta på direkt, men nåt var det. Ljuspunkten var ett besök från en liten vän. Hon får mig att må bra:-)

Vet inte varför det blir såna här dagar. Men jag tror på att det finns ett sätt att må bättre och det är att strunta i den dåliga känslan. Gör något som jag gillar.  Ska göra så den här helgen….

Idag ska jag kontakta vår bankman. Jag hoppas på en liten ränterabatt.  Behöver tjäna lite pengar eftersom vi var och shoppade möbler igår. Det blev en fåtölj med fotpall och en separat fotpall till vår skinnsoffa. Sedan slog vi till på en bäddsoffa med massor av sittplatser på övervåningen. Då får vi plats hela familjen när vi firar vår första jul här.

 Visst är väl hösten vacker!?

Kommentarer

Postat av: classica.blogg.se

Publicerad 2014-11-13 17:33:37

vacker bild

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela