livetefterjobbet.blogg.se

Här vill jag skriva ned mina tankar och idéer om livet efter jobbet. Jag bloggar om min fritid och även om mina funderingar inför kommande pension.

Hösten närmar sig

Publicerad 2014-09-10 15:26:00 i Trädgård,

Nu är lökarna i jorden. Jag har satt allium, krokus och kungsängslilja. Meningen är att lökarna ska komma upp i vår innan perennerna dyker upp. Hoppas det blir fint.
Skulle gärna vilja sätta flera lökar, men jag har inga fler land där man kan sätta lök. Att gräva fler land får bli nästa sommars projekt. Vi har ju "Bosse" att ta hänsyn till, vår robotgräsklippare. Han har lite speciella krav när det gäller trädgårdsplanering. Vi vill ju inte att Bosse ska rymma, så begränsningslinan måste planeras om nästan varje gång man gör nya planteringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela