livetefterjobbet.blogg.se

Här vill jag skriva ned mina tankar och idéer om livet efter jobbet. Jag bloggar om min fritid och även om mina funderingar inför kommande pension.

Kryssning

Publicerad 2014-09-13 10:08:53 i Allmänt,

Hemma igen efter en underbar kryssning med Viking Line.
Känner mig jättenöjd med trevligt sällskap, bra mat, god dryck, bra musik och vackert väder. Känns också skönt att fortfarande ha två lediga dagar kvar.

Kan inte låta bli att dela med mig av resans selfie.

Det enda tråkiga var en ung man som, under bussresan på väg hem, pratade hela tiden om att medresenärer måste rösta på SD. Han pendlade mellan hot och en massa idiotiska argument. Suck! Hoppas verkligen att vi slipper se liknande åsikter i någon form av maktposition!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela